Waar houd je je mee bezig binnen de organisatie? “Ik werk voor Supershortlease als accountmanager. Samen met mijn collega’s behandel ik alle binnenkomende aanvragen, vragen en al het andere wat er verder nog kan gebeuren.”
Wat vind je van het werken bij deze organisatie? “Er heerst een ongedwongen en ontspannen sfeer, bij mijn eerste gesprek voelde ik dit al direct. Vervolgens werd me - op een warme zomerdag na de ondertekening van mijn contract – beloofd dat ik in een warm bad terecht zou komen. Nou; niets is minder waar! Het is een fijne club mensen die wat over heeft voor elkaar. Iedereen heeft een ongelooflijke drive, er wordt hard gewerkt. Maar wel met een grap en lolletje.”
Wat is het leukste onderdeel van je werk? “De werkzaamheden zijn breed, omdat we werken in een klein team. De afwisseling die daardoor ontstaat spreekt me aan. Geen dag is gelijk en vooraf weet je nooit precies wat je gaat doen. Ik hou ook geen strakke planning aan voor mezelf; mijn dag loopt zeker anders dan verwacht.”
Wat vind je fijn om te doen als je vrij bent? “Ik kan moeilijk stilzitten, dus in mijn vrije tijd ben ik vaak aan het klussen. Ik woon met mijn partner op een woonark, dus er is altijd wel iets te doen in of rondom het huis. We hebben een grote tuin die ook aandacht nodig heeft.”
En als dat werk erop zit? “Lekker ontspannen. Ik ben gek op koken: onderuit gezakt met vrienden genieten van een lekkere hap en een drankje is super. We hebben ook een aantal honden (Ierse Setters en Engelse Setters), waarmee we vaak op pad zijn. Dan gaan we bijvoorbeeld naar het strand, het bos of de heide: lekker uren wandelen. Ik ben graag buiten, lekker een frisse neus halen en de wind om je oren voelen.”
Wat heb je met auto’s of autorijden? “Als klein jongetje ben ik gepakt door het autovirus, idolaat van het merk met het steigerende paard. Van dit merk heb ik een kleine collectie schaalmodellen aangelegd. Mijn collectie staat nu in dozen, maar de voorliefde is er nog altijd. Inmiddels kan ik ook diverse andere merken waarderen. Al geniet ik nu meer van lange ritten.”
Wat gaan klanten van jouw werk merken? “Mijn stelregel luidt: beloof geen onzin, maak waar wat je belooft. Wees duidelijk in je afspraken en zet altijd dat ene stapje extra. Daar kunnen klanten van op aan.”